Hon hoppade

Satt uppe till över 2 inatt med ett pass. Pk fixade MixMeister,och vi knåpade med det hela natten. Nu har jag ett mixat pass!
Nu ska det finslipas med, sitter och pillar med det nu...KUL att kunna ändra BPM och göra det exakt som jag vill ha det!
MIA hon är den instruktör som inspirerat mig mest, det ska du veta MIA! Hon gör allt rätt enligt min åsikt.
Liten och PK sover, Ted sitter och tittar på morgontv och jag lyssnar på musik...
Älskar Jays skiva, även om det är cover på låtar så tycker jag att han gör många bättre än orginal enligt min smak...Bad Romance är så bra och den ska vi cykla till....Nyårspasset fick mig som sagt att vakna ännu mer, och det tack vare MIA. Vackra rödlätta MIA. Du ska veta att DU är min inspirationskälla. Jag tycker om din energi! Du är speciell! Sen fick vi bubbla och simma efter passet med! Åh så skönt det var!!!!
Jag och Helan min bubblade tills vi kokade och sen simmade vi en stund och pratade om det kommande året som nu har anlänt fortare än jag trodde. Tiden den går fort, samtidigt som det känns att tiden står så ofattbart stilla.
 

  

 

Kommentarer
Postat av: Fine

Shit va jag önskar jag kunde gå på ditt pass! Mysigt att bubbla, jag vill meeeed!

2011-01-02 @ 21:06:10
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0