Hjärta

Idag är det få dagar kvar av min mammaledighet, skolan börjar nästa vecka med registrering på fredag. Jag kan inte fatta vad som händer, igår ställde sig Lias upp i sin matstol. STÄLLDE SIG UPP! Jag blev paff och började skratta medans maken tog snabbt tag i honom. Jag satt så paff och bara tittade. Inte klokt så fort tiden den går med barnen. Snart fyller han ju 1 helt år! Ett kalas som ska börja planeras hade jag tänkt. Idag har jag haft frukostbesök av Nana, så mysigt att prata lite. Magen den växer på henne och hon är så fin. Så vackert är det! Jag har precis nattat Liten och har en kaffepaus innan tvätten ska vikas i vanlig ordning. Igår körde jag till H hallen där jag ska vara instruktör. PIA var söt och tog sig tid att visa allt. Allt från belysning, vilket jag tycker är väldigt viktigt, medlemskorten och allt annat man ska ha hand om. Inte som att komma till ett gym och bara ha sitt pass och sen köra igen. Men det gör inget, jag gör inget halvhjärtat och jag vill så gärna detta. Kunde inte låta bli att cykla lite och kolla passet lite. Musiken funkade och PIA berömde för bra musik! Visst är det bra!!
Nu hör jag att Liten inte somnat och jag ska med glädje gå upp och ge min lille bebis nappen!
 För snart är han inte bebis längre...

 

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Vilken duktig kille Lias är! =) Tiden går verkligen snabbt, inte klokt ibland! Vad kul att allt klickar inför intstruktörstarten! Det kommer helt säkert att gå jättebra! =D

2011-01-03 @ 15:22:49
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Då har du bloggat ett bra tag med andra ord! :-)



Ååå visst går tiden med dom små fort! För fort! Min lillfis är redan 2 månader och lite till liksom. Jag som tyckte vi kom hem från BB igår..



Kram

2011-01-03 @ 16:49:16
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: fine

du gör verkligen inget helhjärtat gumman, vare sig det gäller din spinning eller andra delar av livet. Det ser jag upp till dig för! <3

2011-01-03 @ 17:19:14
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Såg julöverraskningen nu när jag kom tillbaka till Helsingfors! =) Stoooort tack fina du!! Blev jätteglad =)

2011-01-03 @ 20:28:46
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0