Blött

Oj jisses så intressant att lyssna på Eva, jag längtar efter kommande reflektioner.
Frukost på Pressbyrån med Diana och Pia, en kanelbullsbrud, och en brandmansfru. Trevliga och ack så söta flickor! Tror att vi kommer bli goda klassmates. Efter dagens lektion var det lunch hemma i en timme, sen körde jag för att plugga vidare. Skam den som ger sig, ett favorituttryck.
Utanför ICA, och väntade på Svärfar, mörkret lade sig på bara en liten stund. Hemma i hemmets busiga vrå. Efter massa bus, och bad sover båda guldklimparna! Jag ska ner och ta en upppiggande dusch för att sen kanske sätta mig och planera passet som jag tänkte ha imorgon, hinns inte detta med får jag bränna ut förra veckans pass med rätt ljudsynk. Är ju inte tvunget att ha nya pass var vecka, mest jag som tycker det är sjukt kul att mixa musik och planera för ansträngande och berg. Nu ska denna honan ha kväll för idag!

   

Ett två tre fyra alla byxor äro dyra, den som inga byxor har....han får gå med rumpan bar!

 

 

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Så söta bilder på Lias ännu en gång =) Och nej, nya pass behöver det nog inte vara hela tiden - folk är nog bara glada om de får svettas ordentligt =P

2011-01-20 @ 07:20:49
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: teddy

Awww lilla Lias är ju bedårande när han plaskar omkring!

2011-01-20 @ 10:52:11
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: ewa

JAAA men eller HUUUR:D



Det är sååå underbart att vara mamma o få följa deras liv :)

Åh har din lille självfall :)? Lite lockar, söttttttt:))

2011-01-24 @ 15:26:54
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0