10

igår blev vår Liten Lias hela 10 månader! 10 MÅNADER!!
Jag började dagen med att få ett fång tulpaner! Gissa om jag sken upp!
Tulpaner är Vår på G och sen är dom så vackra! Sen cyklade jag till "skolan"...
Igår var det så fullt ös från tidig morgon till kväll, idag inte lika stressigt. Har suttit med Medicinsk grundkurs hela dagen, varit inne lite på forumet för en annan kurs med. När klockan var över 14 kände jag att nu var det dags att hålla eftermiddag! Tycker att jag varit så effektiv till tusen även idag, but that´s me.
En eftermiddag med familj och underbara vänner. Både min Tina och Erika var hos oss, lite pastasallad och flickprat. Efter det var det barnen som gällde till 100 %. Jag har fotat barnen idag, nu när jag tömde kameran så hittades det 121 bilder på en eftermiddag. Vilka linslusar dom är och har inte så mycket val...
Vi har busat, byggt torn, bakat vetebullar till semlor, badat barn och läst saga. Busat i sängen och kramats massa.

 

Macka är favoriten nu! Sen släpps jag ner och hittar toaletten....i vanlig ordning. Idag lyckades mamma fånga mig på bild. Jag avböjde med tanke på framtida bruk av bilden, men eftersom det är så kul att stå här så gav jag med mig....

 

Mamma drog tillslut bort mig från toan....tusan med. Det som är så kul att stå och slå på dassalocket! Nu var det bakdags!!! Titta så duktigt jag hjälpte till! Fick låna både slickepott och alla möjliga mått.

 

DL mått är gott! Sen badades det i över en halvtimme, skönt!

 

Dags att smörja sig med fantastiska LDB cremen. Storebror hjälpte till!



Dagen kunde inte slutat bättre, Storebror läste saga i mammas och pappas säng..Sen busades det i sängen!
Boken heter "Mina små vänner Djurungarna" med päls i boken så man kan känna och klämma....

Kommentarer
Postat av: Patrik

2011-01-26 @ 12:02:56
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Patrik

Vad sköna bilder, du är awsome på att "capture the moment" darling, love ya love.

2011-01-26 @ 12:14:08
Postat av: teddy

Hej hej vännen.

Så fort eran lille man växer. Känns ju som igår då vi chattade på fb. Här går det undan.

Underbara bilder!

kram på er

2011-01-26 @ 12:51:49
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Evelina

Stora killarna!! Så söta :-)



Japp, den är från H&M!



Kram

2011-01-26 @ 13:20:52
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-01-26 @ 16:30:18
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Linda

Våra små är nästan exakt lika gamla. Min fyllde 10 månader den 16 januari :)

2011-01-28 @ 14:30:53
URL: http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0