Really

ÅH VILKET UNDERBART LJUVLIGT VÄDER! Efter morgonbestyr så gick jag och Liten ut ut ut i solen. Vi tog en promenad i det vackra vädret i en timme. Lias somnade gott i sin vagn, och därav kunde jag gå lite längre än planerat. Såg så skönt ut att ligga där och sussa. Lite frisk luft gör gott för en snorig näsa.
Väl hemma fick Lias sova ute, grabbarna var redan ute och donade. Jag gick in och har storstädat huset här hemma. Ja, här var ganska så snuskigt med tanke på att jag inte är hemma och plockar var dag, jag hade dock en annan anledning till
renbäddning och storstäd idag, ÖVERALLT.
I morse vaknade jag av att Luna kom och pussade mig på näsan...jag puttade bort henne och strax därefter kom Ted.
- Mamma mamma, titta vad jag hittade i sängen...EN MUS!
Jag hoppade upp, glodde med stora ögon och visste inte vad jag skulle säga...Blev som sagt mållös. Men lsäkigt var det.
- Musen har legat hos dig inatt mamma!!
ARGH!!! Därav ännu ett skutt, medans Ted gick ner med musen, han höll den så fint i svansen. Usch.
Kan vara så att Izor fångat en mus, han är ju ute nu igen då värmen kommer sakta. Gömt den i källaren, eller gjort som jag sett innan, gett den till Luna. Hon ville väll sen visa upp sin stolthet, men snälla du...INTE I SÄNGEN.
Så nu är här rent hemma så man kan slicka golven i alla rummet....
Vi har även hjälpts åt att städa Teds och Lias lekrum, Ted dammade duktigt.Idag ska en TV flytta in där..
Ted är nu och leker med kusiner, Lias ska vi försöka få ro till att sova en stund och själv ska vi äta lite lunch, Gittes Goda Fisksoppa! Jag ska sen promenera ner för en kvälls jobb. I det underbara vädret!!

 

Mammas lille musjägare, mammas lille Älskade Unge! Tänk  så stor du blir...


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!

När jag bloggar med bilder så mmsar jag dom till 0730-121 163 och skriver en text efter bilden, precis osm ett vanligt mms.

Ska jag bara blogga utan text skriver jag ju som vanligt och går in via blogg.se på safari.

Jag vet att man på något vis kan lägga in bilder genom att gå in på nätet på iphonen, men då måste man ladda upp sina bilder ngnstans på nätet och sen få en html kod på bilden som du sen lägger in. Lite krångligt tycker jag.

Blogg.se ska dock komma med en app i mars så håll utkik :)

kram

2011-02-20 @ 11:15:05
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0