Rå om

Från 6:45 till 16:00 ännu en introduktionsdag, mätt i päran traskade jag hem, slängde i mig lite mat, pussade på barnen och hann prata lite snabbt med Erica. När Lias såg sin mamma komma in genom dörren sken han upp som en sol, Ted fick en puss av mamma sin. Sen körde jag till Hunehallen för ett pass, slut i huvudet kom jag äntligen HEM och fick rå om familjen. Hu, ja nu är jag trött. Med all rätt...Underbart att få några timmar ikväll med mina små som jag inte hunnit med alls känns det som. Det är ju för dom man andas! Underbart att se hur mycket som händer på två dagar. Åh det kändes som det gått flera veckor. Tyckte Lias tänder sticker upp mer och mer, han blir mer och mer ALERT på allt. Han VET, han är klyftig och har koll. Storebror Ted ska vi inte tala om, vår lille Einstein....
Kollade min mail och fick faktiskt ett VG på min INSU via NTI. Inte illa! Trodde jag inte, eller gjorde jag det?
Nu ska jag krypa ner i soffan och försöka hålla ögonen öppna...


Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Vilken vacker bild på er! =) Och du förtjänade verkligen en lugnare kväll efter den långa dagen! Stort grattis till VG! =D

2011-02-18 @ 14:16:25
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0