Med virus i kroppen

Har jag ändå sedan i morse då Ted vaknade suttit med skolan. Idag hemma, för att kroppen är inte helt 100%.
Jag kan ändå sitta och läsa och kolla mina svar på fronter. Det krävs en magsjuka för att jag ska ge mig...
Lias är inte alls glad och även han sjuk. Vilka skrik vi hört från den lille killen idag! Oj oj oj.Ted piggare trots feber igen igårkväll. Inget dagis idag, nu vill jag ha friska barn tack. Sen hatar jag att vara sjuk och inte samarbeta med kroppen. Jag har hunnit med skola idag, ska dock vila en stund nu för att sen fortsätta med det som ska göras. Känner att kroppen vill inte lika mycket som sinnet vill alls idag. Jag loggar ut en stund från kroppen och besöker mitt undermedvetna och drömmarnas värld. Lyssnar på kroppen, och tänker inte hålla igång som sist då jag fick bihålsinflammation. Icke igen. Det var ju fruktansvärt! Man kan dock inte vila alls lika mycket med två små barn, antar att det är dom som ger en kraft! FRISKA NU TACK! Något febernedsättande vägrar jag att ta, febern är ju kroppens sätt att motarbeta viruset ut ur kroppen. Jag går med feber och hoppas att det skyndar på läkningen. Lias får dock supp eftersom han är brännhet den stackaren...

 

Lördag Söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0