Är jag trött så

Sköna söndag brukar man säga. VILKEN FANTASTISK FILM, Burlesque. I LOVE THAT MOVIE! En film att köpa då den kommer ut på DVD. Jag satt med munnen öppen och bara dreglade över allt med filmen. Den bästa film jag sett på mycket länge (sist Shutter Island, Trassel). Jag har drömt om skor inatt med....kan det vara pga filmen mån tro? Dita är ju en Burlesque Queen om någon! Vilka kläder! Åh! Tänk om man hade DEN garderoben dom hade i filmen! Bättre tjut från mig än i Heineken reklamen... Idag har vi söndag här hemma, en lugn morgon då vi alla utom Ted valde att sova till efter 9. Sen kom Helene med pojkar på kaffe, Tina fina med. Patrik och Ted har varit på isen och fiskat, och Liten nanade en bra stund då. Vi har gjort egen pizza här hemma och egen pizzasallad. Har precis smaskat på det, ska snart hänga tvätten för dagen. Måste bara berätta om världens tröttaste lille kille. Jag har aldrig sett honom så trött som han var ikväll. Med tanke på att han varit vaken i cirka tre timmar....Han var så trött så han lade sig på golvet i barnkammaren då jag försökte läsa saga. Blundade en stund, men satte sig sen upp igen, det var väll inte skönt att ligga där antar jag. Han orkade knappt dricka sin "hong hong" endast halva, sen somnade han i mammas FAMN! Underbart underbart underbart! Ted tittar på film i sitt rum, tv i lekrummet är great. Jag, Pk och Tina inväntar SOLSIDAN såklart. Imorgon ny vecka, nya tag. Mycket som händer då med. Sportlov för Ted!

  

  



zzzzzz.....zzzzzzz...

 

Älskade älskade Liten. Inte ofta man somnar i mammas famn längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0