Triss i färger

Jag blev så lycklig över en paket från posten igårkväll. Så snabbt det gick att få hem det som stod på önskelistan. Ett paket från Gina Tricot. Eftersom en affär är så långt ifrån får man använda deras fin fina hemsida. En vacker vit spetstunika, en riktig dröm att ha nu under alla högtidsdagar som väntar. En svart nyårsblåsa, både som tub eller med axelband. Jag tycker att tub är så vackert så det kommer nog bli denna fina skapelse på Nyårafton. En annan glitter fin kofta från HM som minsann blev så billig. Inte alls farligt för en rosaskimrande kofta med lite bling i. Även den en fin helg eller fest kofta. Supersnyggt till något svart nertill. En triss som jag beundrade innan jag slöt mina gröna igårkväll. Det är ganska så kul att jag hittade något rosa, något svart & något vitt.
Tre tre tre.



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0