Lusse på dagis

<3 Åh, Lussemorgon på dagis. Alla satt i en ring och sjöng julsånger och sånger som är bekanta för de små Trollen. Så mysigt, granen tänd som de klädde igår och efteråt fikades det. Lias studerade alla och åt sin frukost i lugn och ro. Han älskar att äta frukost länge och i lugn och ro. Då kan han sitta riktigt länge och smaska. Jag stannade kvar en bra stund hos alla barnen och min lille kille såklart. Vi lekte med lera, jag frågade Lias om han ville hem, svaret blev nej. Ha ha. Han trivs så bra, även om tårarna kommer ibland då man lämnar. Leran kan han roa sig med länge. När det var dags för mamma att få fick jag en go kram, puss och han vinkade med sin lille lille goe hand.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0