Älskade Lillasyster

Nyss kommen hem. Varit hos min syster som är inlagd på sjukhus. Älskade Trollungen min!
Jag var ganska så nervös hela dagen. Går på stan efter provet, och lugnar mina nerver..Pappa ringer och klart att vi kommer in älskade. Så mycket man ska göra innan man kan köra in bara... så besöket blev kort. Men vi skrattade tillsammans och jag ska ringa henne imorgon igen för att se så hon sovit gott. Hoppas att de konstaterar vad det är så att de kan åtgärda det. Älskade Trollet min!



 

There is noooo one like You.


Kommentarer
Postat av: Patrycja

Hej "Fru Kullberg"



Jag bara kom in på din blogg efter att ha googlat shunt och blogg.



Jag har sj en liten grabb på snart 2 år som oxå har en shunt inoperarad och tänkte höra lite med dig hur du tycker allt fungerar?



Hoppas att du kanske vill maila lite då jag inte känner så många som har barn med shunt och vill gärna dela med mig av saker och höra er resa och er pojk



:)

2011-12-05 @ 22:33:03
Postat av: Johanna

HEJ! Vad kul att du hittat min blogg. Vad har din pojke för diagnos, hydrocephlus eller något mer? Mina pojkar har ngt som heter Akveduktstenos och pga stoppet mellan ventrikel 3 och 4 så har de fått vattenskalle. Klart jag kan maila! Behöver din mail...Kram på dig

2011-12-06 @ 11:20:52
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Patrycja

Jaha visste inte båda pojkarna har det.



Ja min pojk har endast som jag vet fått hydrocephlus som diagnos men det var också nåt med att ventriklarna var sena i utvecklingen.Vätskan har varit på utsidan av pannan typ.



Kan kanske prata lite mer via mail. :)



Skicka till [email protected]

2011-12-06 @ 21:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0