Människosyn

Hur ser jag på andra människor, se hela människan. Kroppen är ju bara ett skal...

Åh, första dagen helt ensam och kan fokusera på skolan och göra bra ifrån mig.
Ted och Lias var så duktiga i morse och morgonen gick bra, tills jag lämnade Lias och hanvar så lissen i ögat. Precis pratat med G och nu sov han gott. Han hade varit så duktig sen och allt hade gått så bra. Jag drog mig från att ringa, vet ju att allt är bra. Annars hade de ringt men jag var tvungen bara. Kände på mig att han sov nu. Liten kille. Klockan 15 kommer jag och hämtar dig med Storebror såklart. Ted påpekade det i morse att jag skulle minsann hämta honom först. Så att han fick vara med och hämta Lillebror.
Jag har hunnit med lite hushållssysslor, både dammsugaren rastad och ett berg av tvätt. Nu ska det bara vikas med. Katterna har hållt sig inne idag, ingen av de vill gå ut. Undrar varför? Ha ha. Blir ju blöta om tassarna och ingen av de tycker om det. Izor ligger på stolen intill mig och spinner. Jag har varit effektiv och ringt CSN, bäst att hålla koll nu när man jobbar och får studielån. Vill inte komma i vajsing med CSN. Jag har minsann gjort min VG-MVG komplettering och INSU 3 är med klar. Nu ska jag i eftermiddag sätta mig med ETIKEN. Har massvis med sidor att läsa. Dagen ser ut att fortskrida bra. Nu måste jag dock vila mina tassar och läsa lite...

Ska bli kul ikväll och se badrummet fogas. Älskar verkligen vårt kakel på väggarna! Håller mina tummar för att det kickas igång lite ikväll med fogning!

 


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Hej raring !! Det där med packning när man ska ut och resa är super svårt, vi brukar hyra babypaket till Viggo - dvs säng och vagn på plats. I matväg tar vi bara med välling, resten köper vi på plats. Även blöjor tror jag vi köper i Turkiet den här gången. ( det brukar finnas både libero och utländska märken så jag släpar inte med saker i onödan... ) har ni bokat något än eller kikar ni runt ? Jag kan rekomendera ving - de är kanon när man reser med barn ! Kram

2011-08-30 @ 21:06:34
URL: http://www.frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0