LRV

En hel dag idag, gick så bra och det är annorlunda men annorlunda är bra.
Väl hemma så gjordes det mat och Sanna har sleepover med Ted inatt. Ems, Dotti kom och Sanna bakade kladdkaka. Tina min fina kom. Vi drack kaffe som vanligt, som vi töser brukar göra. Lias lallade runt och ropade, mamma mamma mamma. Åh! Tog en sväng med Ems nya vrålåk. Vrålåket körde ut till Erica. Där busade jag med mina små flickor. Jag, Milia och Dotti hoppade studsmatta. Lekte "Björnen sover", katt och apa. Jag skrattade, ungarna skrattade. Så kul vi hade. Men leken blev avbröten då vi var tvugna att köra. När jag kom hem sade Lias:
- Mamma mamma mamma. Han sträckte sina små armar mot mig! Åh, älskade Ungen min!
 Nu sover Liten. De andra busungarna äter pocorn och kollar film. Jag ska kolla i min Ateljé Margareta katalog...
I höst ska jag brodera något fint!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0