Lillasyster

Fredag idag! Ted i skolan och Lias har varit utan mamma och pappa på dagis i två timmar. Bara han, inga andra barn. Vilken lyx för honom att få ha båda fröknarna för sig själv. Maken har lagat ett hål i tanden och snart ska Ted hämtas i skolan. Vi ska in till stan och jag ska släppas av för en kvälls jobb på 11:an. Kul att de ringde och behövde mig! Riktigt roligt!!! Pojkarna ska fiska kräftor ikväll! Vi hoppas på många så att vi kan ha en redig kräffsaskiva sen. Åter till Fredagens bestyr.
Min lillasyster fyller 23 idag! WOW 23, min lillasyster. HURRA FÖR DIG IDAG!
Tina min fick fast jobb igår och jag grattar dig ännu en gång! Hoppas du hittar mycket på Väla idag. Jag är grymt avundsjuk. De öpnar upp nya Väla nu ju, med nu 180 affärer och giganiska ytor. Nya roliga affärer med!
 Måste dit snart och titta!!! Det kliar i fingrarna!

 


Kommentarer
Postat av: I JUST CAME TO SAY HELLO!

Trevlig helg ♥

2011-08-26 @ 17:48:25
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Tina

Ska vi dra Väla snart?! Jag har velat åka dit jättelänge nu..!!! =)

Love you min älskade <3

2011-08-28 @ 23:49:37
URL: http://livinglovinlaughing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0