Åh ja.

Idag var det mamma som körde Ted till skolan. Han ville nog att jag skulle följt med honom in en liten stund, men där var mamma stark. Även om jag ville springa och krama om min lille kille så gick jag. Han är stark, men med mycket känslor.
Väl hemma var Liten vaken och det blev en
kladdig frukost innan maken körde med honom till inskolning.
Jag har haft 1½ timmes fixa och dona. Sett film på Fronter, bestämt tid med lärare, ringt ringt och åter ringt. Haft massa "instanser" att ringa, legat på hög men nu är allt gjort tack och lov. Man är ganska så bra på att lägga allt på hög, och tänka att man tar det sen. Men nu är allt fixat, och snart kommer pojkarna hem igen. Kaffet är på ,och jag inväntar mina tre. Dagen kommer sedan gå i fullt ös. Speciellt kvällen! Men jag tror att vi tar en liten paus nu då alla är hemma. Jag har några kapitel att läsa, men läser helst de i lugn och ro. Kanske ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0