Busungar

Ja, ännu en Onsdag till ända och vi går inom en snar tid in i September månad. Dagen har spenderats med skola, städ av garage och takmålning. Barnen fått leka hemma hos Farmor & Farfar medans mamma jobbade på cyklen. Väl "hemma" hos Svärföräldrarna så bjöd lilla Svärmor på kaffe och smarriga ostar. Möss som vi är!
Barnen hade varit så snälla! Väl hemma så hade Ted en föreställning och efter tandborstning så lästes en saga. Ikväll blev det "Bockarna Bruse". De sover nu så gott, båda bröderna. Jag sitter och inväntar Stora Bocken Bruse. Han har säkerligen haft mycket trevligt. Min skjutgalne make. Jag ha kollat igenom skolan inför morgondagen och pustar ut. Dagarna tickar ner. Måndag måndag måndag börjar Patrik jobba igen. Oj oj oj. Det kommer kännas så konstigt då han varit hemma nu sedan mitten av Januari. Vi har blivit bortskämda. Vi vill ju ha han hemma. Nåväl inga kvällsskift så det tackar jag för Chefen på makens jobb. Hade inte funkat nu med två som jobbar kvällar och två små. Någon måtta får det vara. Nu ska denna Hönan plocka fram lite OSTAR för snart kommer han.
 By the way, Lias gömmer toapapper överallt här den lille busen. Hittar på sina små "hyss"...

 



"Februari nattning"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0