Vänner är något helt fantastiskt

 14 april, snart halva april gått...Jag kan inte förstå hur jag kan ha så underbara vänner!? Jag är så lyckligt lottad!
Efter en tidig morgon, och förmiddag med skola bestämde jag mig för att ägna tid åt just dessa och barnen. Väl hemma, barnen!! Sen kom Erica, Emilia och Tina min.
Vilka underbara fina vänner ni är.
Ni kan inte ana hur helt obeskrivligt fina ni är!!! En underbar kaffestund med Tina. Vi busade med Lias och Emilia (jag fick låna henne idag, jippie). En härlig kvällspromenad med Erica min! Finemang!!
Ni är guld och gröna skogar! Tillsammans ;) Alltid i vått och torrt, som en trygg vägg, som en stolpe att luta sig mot eller en vindpust som drar en upp igen.
Älskar er!

 

 

Kommentarer
Postat av: katarina

tänk efter och tänk om! Innan det är försent och du gjort ditt livs största misstag Johanna. Tänk på dina pojkar, allt går att lösa om man bara vill, som du brukar skriva, allt går om man har viljan, var är din i det här fallet? x har spelat ett fult spel med dina känslor, tryckt på de rätta knapparna och förstört så mycket, låt det inte sluta så här.

2011-04-16 @ 17:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0