Sömnlös

Ja, visst har jag sovit lite. Men med oro. Oro som gnager. Jag hoppas på att det "endast" är trycket som inte stämmer på Lias. Att Neurokirugerna (hoppas på Nils) kan ställa om shunten utvändigt med magnet som har gjorts innan. Läkaren vi hade igår sade att jag var ganska så påläst om detta, jag avslutade hans meningar...Ha ha. Han log och sade att det är bra att man är så påläst. Förstår det lite bättre då. Dessa hålrum i huvudet och hur det funkar med den där likvorn som rinner ner i vår ryggmärg...
Jag sitter här nu och det är fyr i pannan igen, tempen har gått upp här hemma. Men skönt att sova med raggisar inatt. Diskmaskinen är tömd och här ser nu inte ut som det gjorde innan hemma. Plockflisan har varit i farten.
Sitter med en kopp kaffe och funderar över datum. IGÅR var det exakt ett år sedan vi var på UL i Kstad, exakt samma personal på UL som den 7 april för ett år sedan och vi var ihågkomna!! Röntgen ssk pratade med Lias och berättade att hår tyckte hon att han fått. Lias fick sak från lådan, för att han varit så duktig. Liten blev glad och smilade upp. Igår om en vecka är det även exakt ett år sedan Lias opererades.
Jag kan inte nog tacka dessa underbara läkare, ssk och usk för ett så fint jobb dom gör var dag!
Blir så rörd av alla underbart fina kommentarer på FB, alla som hör av sig. Ni ska veta att det värmer så otroligt mycket. Man får lite kraft av att veta hur många det är som bryr sig och vill väl.
Vill att alla ska veta hur fina ni ÄR!
  


Kommentarer
Postat av: Maria

Men oj...kramar vännen.

Maria

2011-04-08 @ 09:04:30
URL: http://snickaregarden.blogspot.com
Postat av: Jessica

Tänker På ER!!!!!

2011-04-08 @ 10:03:35
Postat av: ida larsson

Nämen.. ryser i hela kroppen! Hoppas det går ställa om med magnet som du skrev! Tänker på er!! kramar

2011-04-08 @ 10:44:49
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0