Ni vet när man är så lycklig i drömmen


Välkommen, så välkommen APRIL MÅNAD!
Åh, vilken natt. Vad jag har shoppat massa. Jag vet inte hur många kassar jag och Tina sprang med. Vi var på någon form av klassresa, Tina var med samt några från min nuvarande klass...Jag vet at jag kände igen många affärer och lite av när vi var i Rom. Speciellt en affär. Var i en skoaffär som var proppad med skor från golv till tak. Jag blev så till mig. Tina blev sur för hon sade att hon inte hade några pengar till skor, hon skulle minsann gå ut och vänta...Jag fräser av henne:
- Men du köpte ju tre par skor igår. Nu vill jag handla, och jag vill titta lite här inne.
Slutade med att båda handlade skor i massor, kläder i tonvis och presenter till nära och kära.
Ska vi vinna på Lotto mån tro? Ha ha ha, jag var helt till mig då jag vaknade och for upp som ett skott. Satte igång morgonkaffet och gjorde en wong wong. Liten Lias kallade på mig från sin säng och vi mös länge. Väckte de stora pojkarna, upp och hoppa idag SKA det köras skit till tippen! Liten sover nu, har jäklats med sin mamma genom att dra i strykjärnssladden så mammas jobb blev tusen gånger svårare. Pojkarna kör äntligen allt skräp till tippen. Slipper man stirra på det mer...Blö, hatar skräp på gården. Pust. Men nu är det strax borta. Jag ska sätta mig med skolan, plugga inför provet imorgon bitti. Hur inspirerande känns det, prov en lördag morgon? Ha ha ha..
Well well. Nu ska jag dyka ner i boken och kränga vindruvor tills jag får ont i magen. Nej, ännu har jag inte blivit lurad och har inte planerat att bli det heller...

 

Kommentarer
Postat av: Therese

Fin du va i dag då!!! De e du iofs alltid, men lite extra i dag:) ha en trevlig helg du me o glöm inte att de e fest nästa helg!! Kram

2011-04-01 @ 21:39:59
URL: http://www.missfreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0