Min Tina

Nu ska jag snart ut och lyfta stora stockar. Veden ska kapas, jag ska jobba på ackord tänkte jag. Nu ska högen bort!!! Jag är så taggad och laddad så det finns inte. Vaknade vid sextiden men insåg att det är kanske lite tidigt att börja väsnas här i utkanten av byn. Grannarna vill kanske få sova till 8...

Idag fyller min Älskade Tina 25 år och det vankas fest ikväll, wohooo! Först lite fysiskt arbete, sen ska klackarna på och facet spacklas. Glitter och glamour! Hon ska firas rejält, och få presenter som införskaffades igår med noggrannhet. Det är ju så att när någon så nära och kär fyller år så vill man verkligen att presenterna ska "klicka". Hon är värd allt min Tina. Hon är min klippa och har funnits i mitt liv i herrans många år. I snart 14 år har det varit "vi". No mercy, ren vänskap, och sann vänskap. Hon ÄR verkligen min finaste, och kommer säkerligen vara i resten av mitt liv. Hon ringer jag först, hon får veta allt och vet allt om mig. Det räcker med en blick så ser hon, ett andetag så känner hon eller en suck så hör hon. Våra sinnen är med varandra och vi känner med varandra. Vacker som få och med ett stort, ett enormt hjärta som slår så hjärtligt.
Mitt hjärta bankar extra hårt för dig.

 

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Ja, viggo har gått i drygt 2 månader nu så här går det undan :) Jag har fullt upp med att jaga honom, men det är super kul - nu är han verkligen en egen liten människa och ingen bebis längre !

ha en riktigt härlig dag !! kraamar

2011-04-30 @ 08:24:25
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Tina

Johanna min älskade fina vän.. vad fint skrivet! =) Vad glad jag blir <3 Älskar dej så enormt mycket! =)

Puss puss

2011-05-02 @ 12:09:51
URL: http://livinglovinlaughing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0