En annan dag

En annan dag, en annandagpåsk. Äntligen en heldag utan skola eller jobb och det var så skönt efter en hektisk tid. Vi var alla bjudna hem till Pappa min och Katja på Påskfirande. Efter en solig förmiddag på vår stora balkong, solen gassade i ansiktet. Vi promenerade sen den lilla biten hem till Pappa min. Farmor och Farfar, Lillasyster och André. Så härligt att vara samlade. Det bjöds på underbart god mat, och dryck. Sen var vi alla såklart ute i trädgården och spelade badminton. Love that game! Kollade in vad som växer här och där, och Lias utforskade så mycket han bara kunde. Han älskar att vara ute i gräset precis som bror sin. Katja hade gjort god Passions cheesecake, med bär till. Smarrigt värre! Vi har bara varit, bara varit och det har varit (många varit) så skönt. Jag somnade en stund i brassestolen. Vaknade av att jag dreglade ner på min axel, även om det var för en kort stund så var det så skönt. Pappa och Katja har fått det så mysigt och atmosfären är ljuvlig i deras hus. Trivs så bra, även om det inte är hemma såklart så känns det bra att vara hos Pappsen. Väl hemma har jag och Pk delat på en kall och jag inväntar nu min Tina som ska komma och Påskkramas lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0