Vilken dag, trots tisdag

Idag har jag haft den bästa tisdagen på länge!
Ted kom i vettig tid till dagis, sen hem och städa undan....Lias somnade och sen kom Fina Angelica och Clara!
Mammorna drack kaffe, junket och sen lite varmare. Clara och Lias charmade varandra och sen begav vi oss ut i solen! Det slutade med en riktig powerwalk tillbaka, för Clara ville ha mat NU!! Ha ha ha ha. Lias satt i vagnen och kollade in henne. Dom log mot varandra och jag tror att det slog kärleksblixtar vad jag såg!

På eftermiddagen fck jag besök av ännu en mamma, med två goa pojkar. Heléne och pojkarna var här på kaffe och bus. Vi kollade förlossningsfilm
och pratade av oss lite. Barnen busade som aldrig förr och Lucas var ganska så nyfiken på Lias, eller Lias var nog mer nyfiken på Lucas. Lias var nu supertrött. Inte sovit mycket idag och för att hålla min lille kille vaken så blev det ett bad och sen lite städning och dans samtidigt på det. Vad gör man inte? Jag har inte tid att städa imorgon, imorgon ska jag vara städfri tänkte jag. Vi får väll se hur det går med det...
Lias somnade snabbt och sov en stund i min famn. Jag snusade på min nybadade bebis och nu är det snart den stora pojkens tur...Han väntar dock på sin Pappa i pyjamasmundering.
Mamma ska se IDOL och sen ner och ta en varm dusch...

Sötaste Ungen innan Babysimmet igår!!!! I storebrors badrock!!

SER NI?
Han sitter själv nu!
Dock korta stunder och under ständig uppsikt, men han sitter!!!!



TACK för att ni gjorde min dag girls!


Kommentarer
Postat av: teddy

Sååå fin lille grabben är i badrocken :)

Lille vän.

Vad var det för förlossningsfilm?

kramis

2010-09-28 @ 20:48:48
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0