Victory

to the brave. GLORY TO THE BRAVE!

Efter snart 6 månader och numera snart tre veckors avgiftning av socker kan jag nu få på mig mina jeans, OCH knäppa dom! Jag vet inte hur många gånger jag har bytt kläder idag. Om och om igen, tänkte för mig själv att jag kan ju prova. OCH JAJJAMENSAN! Visst sitter dom lite tajt, men aouch så härligt med jeans. Har jag bara ett par till som är liiite mindre om baken som jag ska komma i. Me so happy me could cry!
Det viktigaste är att man trivs med sig sjäv och att man känner sig bekväm med sin kropp. Just nu gör jag inte det. Fortfarande fem kilo kvar sen ska kroppen "trimmas" med. Ja, det är ju det jag håller på med!
Det är bara sunt att bry sig om vad man äter och att röra på sig var dag. Därav inte vara martyr och säga att jag aldrig äter godis, men just nu gör jag inte det. Och frestelser har jag stött på många. Jag är en godisgris, men jag vill inte se ut som en gris. Jag ska avgifta mig fram till jul! Tjit vad jag ska äta godis då! Nej, det är inte långt kvar till jul mina vänner. Snart bara tre månader kvar!

Tänk vad 30 minuters promenad var dag kan ändra på din hälsa och ditt välmående!?

Tummen upp för att röra på sig!



" En vinkväll i april 09" Katja, Jag och Pappa min.


Kommentarer
Postat av: Becky

Vad du är duktig!!! Grattis eller vad ska man säga? Haha.. Allt bra med dig och familjen?

2010-09-15 @ 14:47:54
URL: http://smuk.blogg.se/
Postat av: Becky

Jo det är bra med oss :) Lite ensamt nu bara när Robin är i Kristianstad. Kram

2010-09-15 @ 17:01:37
URL: http://smuk.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vad duktig du är!

Det finns många sätt att tjäna pengar på sin blogg men det är nog inte helt lätt, det krävs ganska många läsare. Jag är annonspartner på tailsweep till exempel, sen tror jag det finns nåt som heter bloggpartner som är bra.



Kram!

2010-09-15 @ 19:47:00
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: ida larsson

göttans! Grattis! Alltid lika skönt o få på sig sina byxor igen =)

Bra jobbat! Du är superflitig!!

2010-09-15 @ 21:14:26
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0