SATC

Morgonen var alldeles underbar! Lias vaknade vid 6 så Patrik gick upp. En välling och inväntade Vakna med The Voice. Kaffe med maken hann jag med, fast det var en snabbis. Ibland får man ta snabbisar! (Det lät fel...ha ha ha)
Ted kom till dagis i TID och Lias somnade i bilen på väg hem. Jag fick en timme all by myself och pratade med Vackra Ems i luren. Åh, fika på fiket lockade...men Liten sov ju. Han vaknade alldeles lagom till en frukost på Fiket. Blev ett gäng vackra damer som samlades i slutändan. I love impuls! Vi drack kaffe, gosade med barnen och njöt av att få stanna tiden lite.
Så mysigt! Fiket hade minsann GI bröd så det satsade jag på! Mycket gott och mättande. Kaffe kaffe kaffe till kaffetokiga damer. Madde var mys att träffa! Emily åh jag skulle kunna pussa på henne i evigheter, för att inte tala om Vackra Doris. Sötnos Vesslan Tina kom med inrusandes då hon hörde ryktet att vi satt på fiket. Lias flörtade med Doris, Doris pratade med honom och då skrattade han. Dom delade på majskrokar och satt och studerade varandra! En underbar lite mer än en timme. Nu sover Lias och jag ska luta mig tillbaka i soffan och fundera på livets möjligheter. För ett tag sedan ratade jag dessa rutiga dukar på fiket. Nu älskar jag dom, lite nostalgi. Nu ska jag vara Nostalgisk..



  


Kommentarer
Postat av: ida larsson

Haha.. så du hade missat det! ;) om 6 veckor är det beräknat till.. eller snart 6 veckor. den 3e nov har vi bf. så det närmar sig! :)

tack tack!!

2010-09-20 @ 14:32:55
URL: http://lejdan.blogg.se/
Postat av: emily och doris

tack för en härlig frukost. vi älskar er kullisar!

2010-09-22 @ 22:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0