Plask plask

Åh! Lugnat ner mig en aning nu kan jag säga. Imorgon bär det av in till stan för att se om jag kan få lite hjälp med att få av UV linsen som är spräckt. Den har fastnat, altså inte objektivglaset som är paj. Jag var uppe inatt och meckade med den.

Dagen har än så länge bestått av en fotvandring med Patrik, Lias och Björne. Västerbottenpajen i ugnen, ska piffa till oss, ner och göra sin röst hörd med fadern min. SEN bär det av på ett litet kräftkalas med Tina and som London people. Hoppas på lite bilder ikväll. Beroende på vad uret visar då vi kommer hem...Fotar ju som sagt med tele nu och det är en liten utmaning vill jag lova. Om man är van vid vidvinkel...ta ta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0