Att öva

GRATTIS FINA PAPPA MIN SOM FYLLER ÅR IDAG! Massa pussar från oss alla här i Blåbärsskogen


Ja, egentligen skulle Ted varit på dagis nu. Men jag valde att snooza lite idag och min Store kille äter nu frukost, Liten sover än som en stock. Vi tar det "piano" här hemma. Jag orkar inte stressa idag. Antar att man ska öva lite inför att komma upp till skolan, men det kan vi ta sen. Inte mycket jag skjuter upp, men just detta kan vänta lite tycker jag. Liten sov länge inatt. Somnade vid 20 och var riktigt trött. SOV TILL 5! Skönt!

Gårkvällen fick jag besök av Tinis, Greg och Lauren. Väldigt trevliga vänner Tina har med från London. Ska bli så kul att få komma dit och se lite av staden L. Underbart att få krama om henne igen!

Nu åter till Morgonbestyren!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Godmorgon !! Skönt med en lugn morgon !! Här ska vi ha en lugn dag med långpromenad i solen :) KRAM

2010-09-15 @ 10:57:03
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0