Älskade Farmor

lilla som fyller 74 år idag! Hurra hurra! Precis pratat med födelsedagsgrisen och det som gör dagen ännu bättre är att Farfar mår bättre nu! Efter ett halvår av illamående och yrsel var morgon så börjar han komma tillbaka! HURRA!





Ni är dom finaste jag vet. Ni lyser upp min dag och finns alltid där för mig. Vet inte vad jag skulle göra utan er!
Min Farmor och Farfar är mina bästa vänner! Min Farfar är den kloka som ger goda råd, ger en kram när det behövs och hjälper till med allt möjligt, allt från att hyra släp och klippa gräs. Min Farmor är underbar med barnen. Hon kramas pussas och kelar fortfarande med mig och hon här godheten själv. Hon har liksom Farfar ett gott hjärta! Själklart satt hon intill mig på bröllopet! Älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0