Monsterskrik

JA, DET KAN MAN KALLA DET ;)

Mitt lilla hjärta har ju faktiskt sovit gott inatt när Pappan hans hade "vaket". Skönt att sova gott och åt gjorde han klockan fyra, han somnade klockan 19 igår utan ersättning och det är många timmar utan mat för en sådan liten Räv.
Han vaknade vid 6:30 och sen var det igång. Han skrek och sen somnade han om en stund. Jag gick ner och gjorde en ersättning...Han somnade lite till. Sen var det igång vid 7:30....Han skrek och skrek. Vi gick ner för att inte väcka den lite äldre Björnen som sov. Försökte ge honom mat, men icke....nej nej. Han skrek och det slutade med att hans bror Björnen vaknade. Han försökte trösta sin bror, vilket alltid brukar lyckas. Dock inte idag. Jag var tvungen att lägga ner honom på filten för att göra i ordning en alvedon. Vilket liv det blev! Izor låg med sina kattöron spetsade och verkade inte road av att jag lät honom ligga och vara ledsen. Fick i honom lite alvedon och efter många om och men så somnade han gott.....

Den lilla Björnen mös med sin mamma och vi tittade på SVTB och det var intressant. Handlade om hur djuren bygger bo och hur olika djur bor. Tänk vad ekorrar kan?! Jag har sörplat på min booooost kaffe och Björnen Ted ser nu en film. Än så länge är det fortfarande lugnt och tyst här hemma. Läst mina favoritbloggar och boostat med kommentarer. Tycker dock att det kommenteras väldigt dåligt här...
Jag har en liten fråga...hur får man in en ROSA BANDET i bloggen?

Trots skrik (som på bilden då jag tyckte att han skrek vilket var pip jämfört med nu) så ser jag det från den ljusa sidan.
 Just smile and make something good out of it! Blir glad när jag tittar på mina MÖHIPPEBILDER ;)
 

Kommentarer
Postat av: Fröken M

usch det är jobbigt när de är ledsna, näst intill otröstliga !! det är viggos andra tand som spökar... jag antar attt han har ont i munnen för han äter verkligen på allt - just nu är soffbordet favoriten att gnaga på !?

Vi har försökt med bitringar, majskrokar, en tandborsta att gnaga på, alvedon osv, men det verkar bara hjälpa tillfälligt... Att få tänder är tydligen en jobbig period för de små...

Hoppas det blir lugnare även hos er, det är nog bara att rida ut "stormen" är jag rädd ! Kram

2010-10-14 @ 10:47:20
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Sofie

Hoppas att du med får en fin dag!!



kram

2010-10-14 @ 11:04:48
URL: http://frusofie.se
Postat av: Anna-Gravid

Tack å tack för din fina kommentar! :-)



Ha en bra dag!

2010-10-14 @ 13:39:21
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Fröken M

hihi... i den åldern är de ju inte så noga med om pojke pussar pojke :) Godingar som skulle vara goa med varandra !

2010-10-14 @ 17:16:04
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0