Monster hatar rosa

HA HA HA. Vilka barnprogram det finns!!! Ha ha.
Igår hade jag och Ted lite nostalitripp. Jag förhörde honom i musikgenern. Spelade upp bland annat...

Trasdockorna, disneydags, luftens hjältar, never ending story, Narnia (Häxan och Lejonet).....blev att vi satte på Häxan och Lejonet som jag älskade då jag var liten flicka vilket känns som en evighet sedan.....fast samtidigt inte. Jag kommer ihåg att jag avgudade Aslan och tyckte samtidigt att Häxan var såå häftig trots sin elakhet. Ville se ut som henne...
Ser ni liktheten? HA HA HA. Ett misslyckat försök att likna denna granna kvinna.
ÄR DU LIK NÅGON KÄNDIS? Jag undrar så vem som är min kändis look a like?
Kanske inte just denna väldigt bedårande bilden... Men släppa loss måste man kunna ju!


 

Andra kända kvinnor jag tycker är vackra...
  
 
 

En drös av vackra kvinnor.....Finns gott om skönheter! Nu kallar liten och sen kaffet som jag hoppas inte blr för kallt idag..

Tävlat har jag med gjort idag!
Om en valfri jacka hos Elvine.se här

http://zaida.devote.se/blogs/6190297/vinn-en-valfri-jacka-fraan-elvine-se.htm

Kommentarer
Postat av: MammaMorran

Haha, trasdockorna- de hade jag glömt bort! "Lite trasiga och knasiga, är vårt trasdocksgäng" :-D



Sv: Jag brukar träna typ pump (alltså skivstångsträning i grupp, det heter väl lite olika beroende på var man tränar) och sen så sprang jag i skogen ganska mycket. LillaA föddes i slutet av februari så hon kommer ju bli en jätteliten storasyster :)



Ha en fin dag!



Kram

MammaMorran- kika gärna in hos mig och läsa om livet som ung flerbarnsmamma med ett barn som har ADHD/Autism

2010-10-08 @ 09:52:09
URL: http://mammamorran.blogg.se/
Postat av: Becky

Ååååh, gamla Narnia & trasdockorna <3<3<3



En gång när jag var 15 så var det en äldre herre (lite berusad) som trodde jag var Helena Bergström xD Haha, efter 20 minuter gav han med sig, men trodde då att jag var hennes dotter istället.. Ja jisses.

2010-10-08 @ 10:35:37
URL: http://smuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0