Mission Possible

Mission accomplished.

Vilken kväll! Jag hade en underbar eftermiddag med mina småpojkar och Vackra Ems och lilla goa Doris. Vi åt lunch, gick en prommis och matade ankorna som lunkade fram så roligt. Dom är ju såååå söta dessa kvackande fåglar.

Maken kom hem i rättan tid idag! Tack för det.      

      Sen körde jag iväg på ett uppdrag som är hemlig so far.
SÅ KUL!! JAG ÄLSKAR DETTA!

 Jag gick ner på stan sen och beställde mat och gick och solade. Åh så skönt. Ståsolarie is the shit! Med bra musik med. Guns´n Roses och Volbeat stod jag och gungade till. (Lite trist att det inte blev någon konsert igår dock, skulle så gärna velat se dom) Hämtade maten och väl hemma tog dom emot mig med öppna armar. Lias ville inte sova, uppe till 21 idag med..Hm. Vad är det frågan om? Men han somnade i sin mammas famn. Så mysigt, gullade med hans små små öron och snusade innan jag lade ner honom i spjälisen. Snart sover storebror och det är bara nyheterna jag hör i bakgrunden....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0