Liten trött

http://innaj.blogg.se/2010/september/tavla-om-ett-presentkort-pa-300-hos-bambas.html?_tmp=39538a7972e48fedd52b41c1b10c6a37660bd6ba

Tävling hos Jannie! Lias är såklart med och tävlar om ett presentkort från Bamba.se!

Kvällen var ung...Lias var så trött och kunde inte somna i allt bus, så idag slog han rekord i att vara uppe. Till 21:30! Väl hemma efter en lyckad kräftskiva så tittade han på mig, gosade in sig hos mamma och somnade gott. Nu snarkar han och snart Storebror med. Jag är med helt slut efter en intensiv dag!

Soffläge for now.

Jag undrar så vad Gymgrossisten skulle ge mig för present nästa gång jag handlar av dom? Sjukt nyfiken. Lika nyfiken som efter kvällens VD avsnitt. Jag och Katarina smög undan, upp i Patriks pojkrum och satte igång det senaste avsnittet. (Finns en sida på nätet som visar avsnitten så fort dom visats i USA) Det tackar vi för. Efter 40 minuters lugn och ro och Vampyrdos var vi nöjda! Jisses som dom matchar varandra! Ian Ian...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0