All by myself

Förmiddagen fick jag inne i stan, helt allena. Lämnade först mitt uppdrag i form av BILD och snackade en stund. Hoppas nu att dom blev nöjda! Håller mina tummar! GRATTIS TILL ER!

 Sen gick jag och solade och efter det blev det en tur på stan. Klädaffärer är ju ett måste då man är helt ensam. Slutade med att jag hamnade inne på Intersport och där hittade jag ett fynd!
Nya träningsbyxor, ADIDAS på extrapris. Kostat 350 kr och såldes nu som erbjudande för 200 svenska billiga kronor. Ett måste. Som jag letat efter denna slags byxa. Såå snygga! Jag trallade runt för mig själv sen hämtade jag maken efter ett träningspass. Vi åkte till Maxi och där ficken kalender för 2011 följa med hem, en ROSA BANDET kalender. Köpte även ett anteckningsblock för kommande kurs! HÄR SKA DET ANTECKNAS!

Barnen blev glada när vi kom! Kaffe hos svärmor och nöjda föräldrar! Nu ska vi på middag hos Fina Angelica och Henrik, lilla Sanna och Clara. Lias sover så vi inväntar den lille busen! Sen ska Ted hämtas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0