Vår dag på Väla

HAFT EN UNDERBAR DAG IDAG! En dag på Väla tackar inte jag nej till. No no. Paradiset för mig! Såå många affärer! Visste ni att man bränner kalorier då man shoppar? Ha ha ha. Massa juklappar är klara!! Lias köpte sin julklapp till Storebror sin, dom flesta vuxna klappar klara, en kusin klar och annat smått och gott. Kunde ju inte låta bli att köpa Pepparkaksbodyn till Lias inför kommande bak, nya vantar till Ted och jag köpte mig en fin svart top med spetsdetaljer. Hittade en vacker kavaj, varit på jakt efter en sådan ett tag. Men den fick stanna kvar i affären pga puffarmarna. En annan som inte hade puffarmar men rött innertyg. Vill ha svart för att kunna vika upp armar lite, rött funkar inte året om. Någon som har tips på en svart kavaj, figursydd.

 Juldekorationer uppe och jag mös bland alla julgranar och slingor. LOVE IT! Snart snart ska allt upp! Liten Lias fick följa med mamma, pappa och "Farbror Björn", Ted fick stanna hos Farmor och busa med kusinen idag. Lika bra det, annars hade det bara varit "springa och leta efter Ted". Räcker med en liten snart 8 månaders bebis som hatar att åka bil. Bilfärden dit och hem gick relativt bra, men inte utan protester. 10 ledtrådar om filmer är kul B! Fikat har vi gjort och ätit gratis choklad, ett litet kvällsmål innan vi körde hemåt i mörkret. Efter att vår fina B lämnats av så var det resten av vägen hem. Ut på vägen springer ett råddjur, min första tanke var...det kommer alltid ett till och mycket riktigt. Det var så nära, så ruggigt nära att jag krockade med det vackra djuret. Bilen bak fick panikbromsa (rådjuret sprang precis bak bilen vår) och rådjuret vände om som tur var. Jag svängde in på parkering och höll på att svimma av chocken. Bilen bak stannar och vi kollar av så att alla mår bra. Minsann inte alla som stannar så, det tackar man för. En GOD medmänniska. Patrik fick ta över ratten...
Nu har inte lugnet kagt sig än här hemma, dock. Lias sover efter lite protester. Ted nanar nog snart han med.
ÅH VAD JAG ÄLSKAR ATT KÖPA KLAPPAR!! TACK FÖR IDAG BOYS!

 

 



 


Kommentarer
Postat av: Jessica R

Ang kavaj så kika in på www.mandeldesign.se Superbra webshop, snabb leverans o kanon service:)

2010-11-22 @ 10:36:58
Postat av: teddy

Det var så lite så babe.

Ja man vill verkligen ha sin kropp för sig själv och tur att man får det bästa i livet.

Härligt med shopping och att julklapparna börjar falla på plats. Vi har en del kvar men jag orkar inte bry mig just nu :)

Pär får shoppa :)



kram o ha en fantastisk dag

2010-11-22 @ 10:56:29
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0