Under vattnet

Älskar jag att vara, alla är vi inte lika förtjusta i det. Jag vill vänja våra barn vid tidig ålder vid vatten, lära sig att vatten ska man inte vara rädd för, men ha respekt för. Man ska lära sig hur man hanterar olika situationer i vattnet. Sen är det ju så kul att plaska, och det tycker både Lias och Ted är så kul. Lias är vildare än Ted var som bebis i vattnet. Ted var mer försiktig, Lias skvätter och plaskar vilt omkring sig. Vi säger Hej från under ytan...

 









LIAS



TED



Vatten är härligt!!!

Kommentarer
Postat av: teddy

Näää men lilla grodan då :) Tycker det är jätte bra med babysim. De små lär sig ha respekt för vatten och även ta sig fram i vatten innan de tar sig fram på land :) Magiskt.

2010-11-12 @ 12:00:48
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: fine

åh va fint! Hur tog ni korten?? Jag kommer ihåg att det var nån i vår klass som hatade vatten när vi gick på låg och mellanstadiet, det kanske hade behövts babysim för oss när vi var små :)



det ser nästan ut som Lias gör handen bakom örat som att han vill säga "va, jag hör inte riktigt jag är under vatten" hihi. sötnosar båda två. Du är mest snygg du, pinglan :P

2010-11-12 @ 16:16:35
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0