On the go

Vad härligt det var att hoppa upp i sadeln efter tre dagars vila. Tre dagars saknad av att röra på sig, kunna röra på sig. Lite Eeze spray innan och sen var det bara att köööra. Sitter dock fortfarande otvättad ;( Snuskigt jag vet, men Lias sover så oroligt där uppe så jag vågar inte gå ner och duscha. Ted har somnat i fotöljen. Skulle inte förlåta mig själv om något hände då jag var nere i vår väldigt mysiga källare och duschade. Får hålla ut i en timme till, sen är maken hemma efter sitt Pass av KUNG FU/Crossfit. Duktiga maken min! Härligt att nu har han snart tränat i ett år och är en piggare make. Jag har tjatat på honom att börja träna länge och en väldigt underbar Björn fick han på kroken. Man mår bättre att ha en fysisk aktivitet.
Mitt lilla problem för kvällen efter att bajsblöja byttes är en Lias som ska bonkas i rumpan, gungas och kelas så länge innan han vill sova. Sen ska han bonkas lite till när han väl lagt sig i rumpan, gosa och klappa. Sen vill han inte sova i sin egna säng längre. Precis som sin bror i samma ålder, slutade med att Ted övetog vår säng väldigt länge. JAG har dock inte hjärta att lägga ner honom, och utöva 5 minuters metoden på en 7 månader liten kille. Jag kan inte det bara....Vill inte att han ska känna sig otrygg eller ensam. Vad ska man göra? Han börjar bli tung att vagga nu....
Jag vet inte vad jag ska göra....Härda ut, som Farmor min sade...
- Tiden då dom är så små går fort.
Det har hon rätt i, snart ligger vi i vår stora säng och saknar att ha dom små hos oss....
Jag ska krypa ner i min svett och invänta mannen, NEW MOON börjar nu 21:00 på TV1000Drama. Gissa om jag är bänkad!
 Nu ska Liten sova, sova och va snäll......Tack gode gud att jag får ha er hos mig mina pojkar!
 

 


Kommentarer
Postat av: fine

åh fina du. Om du inte känner dig bekväm med att göra något - göt det inte.



Jag tänkte när jag såg dina spinningbilder - där har vi någon som har gått i mål efter grav kilo, inte sant? Du ser så himla smal ut nu! Kämpardrottningen där!

2010-11-11 @ 21:09:19
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0