Muskler

Ja, någon form av muskelinflammation har jag fått. Kan inte vrida huvudet och har så ont. Farmor och Farfar var här precis med EEZE spray, värmekudde och massage. Farmor tittade stolt på DIPLOMET. Patrik är hemma och avlastar och det är ganska skönt när man har så ont. Jag gnäller inte för inget. Det tog ut sin rätt i helgen, men sjukt kul. Nu vill jag bara att min muskel ska bli bra. Det söker en och man mår illa och får ont i huvudet. När jag tänker på det så satt jag med ryggen mot MAUI när vi hade vårt lilla test i grupp. Vred då huvudet för att lyssna bättre på honom. Kan vara då jag sträckte min nacke. Men just då sket jag faktiskt i det, jag gav ALL IN. Som alla andra gjorde.

Min Liten sover och Ted är på dagis. Maken kör in ved så att vi kan hålla oss varma för mycket kallare är det verkligen nu. Snön har lagt sig lite, till Teds stora förtjusning. Jag smider plander och drömmer om framtiden...

 



Under vårt test ;)

Kommentarer
Postat av: Anicka

Visst hade vi kul!!! Tack för trevligt sällskap!

2010-11-09 @ 21:05:41
Postat av: emma sofie

usch då vad tråkigt. Hoppas du kryar på dig!

kram

2010-11-10 @ 08:27:06
URL: http://masofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0