Min första spinningklass

på något lustigt vis var jag inte så nervös igår som jag trodde att jag skulle vara. Mest bilturen som var hujedamej så läbbig. Sen har det ju varit ett broras mellan Verum Osby så jag fick köra en annan väg och även det lite läskigt att inte veta var man var i mörkret. Men väl framme i god tid så pratade jag lite med några av mina klassdeltagare. Första kommentaren jag fick efter att hon frågat om det var jag som höll passet var:
- Åh vad kul!!
Det peppade mer än vad hon anade. Uppe på cyklen och sen fick jag dom att svettas under 45 minuter innan det var dags för Linda att ta över med funktionell styrka. I mitt pass hade jag många STC (stående klättringar) och vi avklarade en del berg. Nästa pass kommer även det vara tungt, men med lite mer tempoökningar och asfaltkörning. Kan ju bara inte låta bli att ha med en hemsk grusväg som avslutas med ett berg. Musiken var nog helt ok. Vissa låtar märkte jag själv att vi alla blev lite mer taggade i. Har
massa ideér om ett nytt pass. För the bigger the best. Jag har ett litet signum, eller några men dom förbli hemliga. Saker som jag vad jag vet bara jag säger, en artist som jag alltid har i mina pass och lite annat smått och gott. Gäller att utmärka sig tror jag. Linda var mycket positiv och det kommer bli ett måndagspass ala Johanna efter nyår. Nytt schema ska göras och där ska mitt pass skrivas in. Mötet längtar jag till, ska bli kul att träffa alla andra. Och vilken klass jag hade! Helt underbara! Linda sade något väldigt bra igår, om just gymspinning men det behåller jag för mig själv. Detta är ju en förening och inget gym. Vi behöver dock nya cyklar. Dom är av stenåldersmodell och så fort jag varit på mötet ska jag börja leta som en galning. För det ska vi ha! Backe upp och backe ner...
Väl hemma efter 45 minuters
halkkörning så var det mat och prat som stod på schemat. Ted var uppe och väntade på mamma! Maken kokade gröt! I feel good!
Idag, en ny dag omfamna den! Var glad över vad dagen har att erbjuda!
Var glad över alla DU har i din omgivning!
 




Kommentarer
Postat av: Madde

Spinning är det jobbigaste jag nånsin tränat:) men antar att det blir vad man gör det till

2010-11-26 @ 10:45:18
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Bloggtrafik är en sida som gör att du får fler besökare till bloggen, du besöker en sida och någon annan besöker dig :)

Tasta och se om det är något för dig ! det är ju trots allt gratis och du får 100 besök vid registrering :)

Ha en toppen dag ! Kramar

2010-11-26 @ 11:49:24
URL: http://frokenmela.se
Postat av: fine

du tilling, det här hade vart nåt för oss det!! http://www.thenikeblast.com/stockholm

2010-11-26 @ 16:43:10
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Erica

jag har börjat köra 75minuters spinning... utmanande!

2010-11-26 @ 16:48:49
URL: http://horfiwiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0