Kaffe mamma

Morgonen börjar alltid med att jag sätter igång morgonkaffet. Skulle där mot förmodan inte finnas något kaffe är det affären som besöks så fort tid finnes. Mitt kaffe har jag fått idag, men inte hunnit dricka en hel kopp än. Nu sover Lias och jag ska prova på att få i mig en kopp KAFFE. Igår simmades det för glatta livet. För att inte tala om alla dyk! Ted följde med till Babysimmet och synd att vi inte visste att Ted också kunde fått bada med sin bror och vara med på bilderna. Lätt att vara efterklok. Det gick smidigt och bra, jag var sist i kön eftersom vi kom sent. Bättre sent än aldrig. Jag skulle lämna över Lias till Susanne vår instruktör.
- Nej Johanna, detta klarar du.
Man ska släppa bebisen under vattnet och dra upp armarna, ett vanligt dyk på mage fast du släpper ditt barn under vattnet. Kan verka lite läskigt men jag gjorde det. Med Ted vågade jag aldrig....Tog två bilder på bara Lias, en på mig och Lias framifrån och en i profil på oss UNDER VATTEN. Jag tyckte det var så kul och när jag dök med min bebis så dök alla andra mammor med.
Eftermiddagen spenderades ute hos Erica och Teds första lovdag blev super, han fick rida PONNY. Vi mammor fck komma ut på en promenad i över en timme, dom små fick sova ute i friska luften. Kvällen gick i badrummets tecken för maken och jag gjorde allt jag kunde för att roa barnen. Men jo minsann, Lias somnade och trots att han vaknade och skrek i en halvtimme så somnade han om....

  

 
Nu ska jag som sagt gå och ta mitt kaffe och läsa genom mailen. Fått massa info om helgen och det som komma skall.

Kommentarer
Postat av: Ivana

Men åh så söta bilder!

2010-11-02 @ 11:45:12
URL: http://ivanalipovac.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0