Julklappar

jag sitter och planerar inför årets julklappsinköp! Vill klicka rätt i år tänkte jag ;) Vi ska starta i helgen och åka iväg och handla lite, en start är bra. Blir inget ULLARED för oss i år, så less på att trängas där uppe OM det skulle vara tjockt med folk. Det ska inte vara stressigt att handla klappar, klappar ska väljas med omsorg. En tanke bakom var klapp. Så vi kör på lite då och lite då. Sen handlas det bara en massa onödigt när man är där...
Vi ska åka iväg med B i helgen, söndag och skaffa lite av det som ska skaffas. Inte alltid lätt det där...

Årets julklapp är inte utsedd än, vet vad jag ska köpa till några av våra nära och kära. Men vissa är fortfarande ett frågetecken. VÅRA FOTOKALENDRAR är en stående tradition som vi ger alla släktingar. I år har jag fått göra på två små barn med. Tycker att dom blev riktigt bra, ska dock beställa två till och tänkte försöka beställa julkort idag med. Behöver dock ta någon mer julbild känns det som. Så det blir uppdraget idag. Jag ska spåna vidare på mina julklappar, visst är det kul!
I år ska det rimmas precis som förra året! Sen beställs alltid kort och delas ut, samt dagisbilder på Ted. Så lite traditioner har vi som vi ger alla. Traditioner är så underbart.

Gissa vad detta är?

Från sagans tusen och en natt
finns många namn att hämta
denne man han fann en skatt
och om rövarna jag kunde skämta



LILL JULAFTON hemma hos oss i vanlig tradition, Jultomten kommer!


 
Julafton, Liten Lias i magen.

 

Lill Jul och paketer och gottebord med massa hemmagjort snask efter ett stort julbord.



Julaftonsmorgon, TACK PAPPA!!



Lias säger HEJ på Lilljulafton till Moster och Katja!

Vilka underbara minnen, och varje år skapar vi nya minnen. UNDERBART!
ÄLSKAR JULEN!

Kommentarer
Postat av: Becky

Jag älskar också julen!!! Det är så mysigt och roligt att ge nära och kära något som är speciellt till dem :)

2010-11-18 @ 12:23:59
URL: http://smuk.blogg.se/
Postat av: Fine

Åh, när man ligger sjuk i Flunsa är det inlägg som detta som gör en piggare :) men vad kan det där rimmet vara, jag har ingen aning... Tål att tänkas på, jag gör inte så mycket annat idag.. Jag har faktiskt köpt ganska många julklappar redan, och det är en sån skön känsla! :D

2010-11-18 @ 13:38:53
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0