Inte sysslolös

 

 

Nej det kan man inte säga att jag är. Fast idag fick vi alla utom maken som jobbar lite sovmorgon. Nu försöker Lias somna en stund. Han gnäller till där uppe, men gnyr bara efter mig. Idag har han hängt mig i hasorna all the time. Nu ska jag försöka koppla av en stund, dock en liten gryta att diska med. Hu. Idag har vi massvis att göra och vi får se vad som hinns med. Tiden den räcker inte till. Vi hoppas på att få ta ett bad på julafton i vårt badrum. Jag håller mina tummar och tår.
Jag spånar även på ett nytt pass, sprudlar av ideér! Min spotify funkar igen, jippie!! Come Clarity..

Kommentarer
Postat av: fine

klart Lias vill hänga med mammsen sin :)



Hoppas du fått göra att som stod på dagordningen och att du kan koppla av och njuta och låta kreativiteten flöda till spinningpasset.



Stor lördagspuss! :D

2010-11-27 @ 13:29:27
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0