FREDAG!

Ja! Finally, fredagar är dagen då helgen nalkas och denna helgen är fullbokad liksom dom flesta helger här hemma. Fars dag ska firas, mat ska lagas och maken ska gå en kurs. En liten Sanna ska sova över med Ted och ikväll är det ROCK tema i IDOL. Något jag inte får missa! Jag är ett stort fan av just rocken och allas våran 80 tals rock ligger varmt om hjärtat. Jag ska hinna med att finslipa på mitt pass, ska bli ett great pass och sen skickas till M. Barnen är vakna sedan länge, och Ted zappar med fjärrkontrollen. Mamma J har en liten paus efter bajsblöjsbyte, och annat småbarnsjobb...
Just nu leker Lias så fint på golvet.....men på samma ställe är han inte. Han drar sig fram, sätter sig upp och sen lägger han sig ner och drar sig fram lite till....


Kommentarer
Postat av: fine

åh, bara tre kilo? Då är du ju garanterat tillbaka till matchvikt till jul, snygga tjejen! :D

Lite före/efter bilder skulle vara grymt kul att se.



Hoppas ni får en fantastisk helg med mys, övernattningar, Idol och fars dag. Själv ska man fira pojkvännen som fyller år på måndag.

2010-11-12 @ 10:34:33
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0