Diverse och allt

Då lider kvällen mot sitt slut. Vi har varit inne hos Farmor och Farfar, jag gick en stund på stan ensam. En timme för gott. Lite HM nytt, apoteket, och annat smått och gott. Väl hemma nanar Liten, och sen åker vi hela familjen till badhuset alla på en gång för första gången. Lias han sprallade när han såg vattnet och tjoade. Vi plaskade och badade i över en timme, sen var Liten trött vill jag lova. Vi köpte lite fredagsmat, Lias somnade i bilen. Sov sen som en klubbad säl. Han vaknade till, men ingen välling inte. Han slocknade igen och sover ännu gott. Mycket för en liten, nya intryck. Mycket folk och blinkande lampor. Ted dök under vattnet för första gången. Ja, han har varit under vatten innan men idag knuffade han fart från kanten och sprallade under vattnet. Han kommer simma som en fisk inom sinom tid den lille busen. Lias studerade sin bror med STORA nyfikna ögon. Han ville helst hålla sig till sin mamma i vanlig ordning. Ja, han är väldigt mammig denna lille killen.
Nu har vi smaskat i oss mat, Ted har fått två nya filmer av sin pappa som skämmer bort honom...ha ha. Jag ska göra en bra skiva till bilfärden imorgon, iallafall som jag kan lyssna på tills radiosignalen är ok. Sen blir det radio för hela slanten.
Diverse vätskor är påfyllda på bilen. Tur var väll det, annars hade jag inte kommit långt vill jag lova. Väskorna är packade och allt är klart vad jag tror. Jag är så spänd inför helgen som komma skall. Både taggad och nervös som jag skrev innan. Kul att man fick en "pepp" sms av Självaste Henrik Bramsved. Nu ska jag åter ge mina pojkar all min uppmärksam helt tills kvällen lider mot sitt slut...
  

- Mamma mamma ta av dig handduken. Nu vill jag ju bada, jag såg vattnet mamma..kom igen!



Ni är ju så underbara! Lever för er, ni är allt för mig. Jag blir tårögd när jag ser denna bilden.
TRE POJKAR SOM JAG ÄLSKAR ÖVER ALLT ANNAT!


 

Åh som jag kommer sakna att pussa på min lille, mellan och store kille! Gör lite ont i mammahjärtat.

Kommentarer
Postat av: Emma A

Hej! Tack för besöket! Det gick bara bra, lagom slut för att landa skönt i soffan nu:) Är du instruktör eller?

2010-11-05 @ 22:37:08
URL: http://mssmidth.blogg.se/
Postat av: teddy

Ohhh verkar verkligen som att ni haft en underbar dag med mycket plaskande ;) Kommer själv ihåg känslan av att bada på badhus med alla roliga saker som man kan hitta på.



Tack tack vännen. Jag hittar en massa fina mallar på nätet och virkar därefter.



Önskar er alla en fin helg.

kram kram

2010-11-06 @ 12:16:30
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: DECEMBERJUL - Julbloggen

Hej! Var med i min julblogg och tävla om ett personligt smycke från Smyckestokig som du antingen kan ge någon i julklapp eller behålla själv!



Klicka på länken för att komma till tävlingen!



http://decemberjul.blogg.se/2010/november/tavling.html#comment



Kram!

2010-11-06 @ 14:08:31
URL: http://decemberjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0