Premiär

vilken bra film igår! Underbart sällskap och som vanligt så har vi alltid kul tillsammans jag och Tina!

 

Inatt vaknade Liten redan vid tretiden. UH! Han ville ha mat mat mat och mamma var så trött trött trött. Inte van att vara ute och vimla så sent. Första gången på väldigt länge som jag var utan barn så länge och fick göra något med en vän. Det var skönt att komma ifrån och vara Johanna för en kväll. Även om jag saknade mina snuffar redan då bilen startade. Jag är relativt pigg nu efter en kopp kaffe, det behövdes för att jag skulle vakna idag. Ted sov länge vilket var skönt, Liten ville upp vid 8. Ted har precis kletat marmelad i tv rummet, en olycka men suck...
Jag inväntar maken. Tippen ska besökas och all skit som vi återigen samlat på oss ska slängas, sen ska det köpas kakel och klinker idag! Spännande värre!
TELEFONEN ringde idag igen, ännu ett glatt besked. Hoppas nu att turen håller i sig!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vilken film var det ni såg? Jag gissar på SATC 2? :)

Tack så jättemycket! Jag hoppas bara att allt går bra på förlossningen sedan, det är ju ingenting jag tänkt på hittills för den är ju ganska så oundviklig ändå :) Kram

2010-05-28 @ 15:04:23
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0