Efter regn kommer sol

hoppas på sol nästa helg då det ska kalasas för fulla muggar med hela släkten!


LIAS SOV HELA NATTEN MELLAN FREDAG OCH LÖRDAG!

Helgen har försvunnit i rasande fart i vanlig ordning! Skulle handlat presenter till Ted i lördags men då sprutade diskmaskinen vatten...Vad händer sen?

Blev en tur på stan med inte efter det vi ville handla.....Hem till Svärföräldrarna och middag.
TINA KOM PÅ KAFFE! Ja, så sant så sant. Hon ringde och sade att hon var på väg hem, att hon var i Berlin. Ja tänkte jag, snart får jag träffa henne. Tittar ut genom fönstret,fråga mig inte varför, brukar stå och titta ut som en gammal tanta på småfåglarna. TINA KOM! Tina knackade på dörren och jag hölll på att svimma på riktigt!
Hon fikade med oss och Ted blev superglad! Tina fick se lille Lias för första gången med. Hon blev kär.
Vilket lyckorus att få se henne. Ted ville sova hos Farmor och Farfar sin och vi körde hem och röjde undan, sen åt vi bakpotatis. Skrev i Teds bok och Lias bok, sen somnade vi alla gott och endast en matning inatt!

Jag städade som vanligt söndag förmiddag. Lias låg hos Pappa och tittade på film. Renbäddat och fint i sovrummet, längtar efter att få bädda ner mig inatt! Hämtade Ted och sen ville han vidare och leka hos Kusinerna i Kulleröd. Blev så och jag hann med en POWERWALK även idag. Var dag denna veckan! Bra gjort, klappar mig själv på axeln och kickstartar inför en ny vecka!!! Nu är jag på G! Hann minsann städa Teds rum och hänga tvätt med innan Lias vaknade! Så imorgon ska det lyftas tyngder, men varsamt!
Tina kom inom på en snabb kopp och sen var det jag och småpojkarna ikväll. Lyckades med att stöka upp och städa upp igen. Ted skulle badas och ha kvällsmat. Med en Liten Lias på armen så bakade jag pannkakor samtidigt som jag duschade Ted. DET NI! En pannkaka kom på golvet, prata telefon samtidigt gick inte....
Ted somnade efter en lång saga och sen kom Patrik hem. Jag lämnade över Liten. Har duschat och lagt över vackra bilder på vackra barn! Fotade Lias på sin 6 veckors dag. Vilka bilder.....
Vackra vackra vackra barn!!





Nu ska jag mysa ner i soffan...kanske mixa en dundersmoothie?

Kommentarer
Postat av: fine

åh söötnos Lias! Va roligt att höra dig sprudla med energi igen gumman!

Stor kram

2010-05-10 @ 22:39:51
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0