Bröllopsdag

1 år sedan kyrkklockorna ringde för oss! 1 år sedan vi skålade och dansade bröllopsdansen....

Idag firar vi Bomullsbröllop!!

Hurra hurra för oss!!

Dagen var inte alls lik dagen för ett år sedan, men vädret ser ut att vara tradition att bli vackert denna dagen! Vi fick sova länge inatt, en Lias som var trött helt enkelt. Han sov från 23 till 5:30 vilket gjorde en förvånad mamma glad! Rekord! Sen efter att vi vilat lite till så blev det frukost för alla. Patrik gjorde kaffe och mackor. Efter det begav vi oss hem till Svärföräldrarna på middag och lite utebus för Ted med Farfar sin. Jag och Patrik tog Liten på en tur med barnvagnen. Han sov så gott ute sen, han älskar sin vagn. Passar oss bra!

En tur in till stan och köpte sättpotatis, imorgon ska det sättas potatis i tradition här hemma. Vi fick besök och sen grillade familjen K. Inte en romantisk middag för två i lugn och ro...ha ha. Lias skrek och skrek...han åt och åt och åt lite till. Men mat fick vi alla i oss, vid olika tillfällen. Vilken kväll, skulle filmat allt. Så kan det se ut med småbarn. Vi skålade iallafall i våra bröllopsglas som vi fick i present och desserten fick bli vindruvor från bröllopsskålen.

Nu sover Lias och Ted ska nattas efter en lång dag. Sen ska vi förhoppningsvis få lite egentid....men egentid kan man få andra dagar med och egentid lär vi få när vi bli gamla och grå...För nu är det ungarna som gäller som Patrik sade. Han tittade på Lias idag och sade...
- Ni får skrika hur mycket ni vill...ni är våra ungar!!

Älskar dig Patrik!

Hampes kortfilm till oss!!!
 

Bröllopsdansen!! Åh jag sitter och tjuter. Jag tjuter som ett barn. Jag kommer minnas den dagen för alltid och kan blunda och känna "dofterna" från den dagen. Kärleken, åh kärleken. Åh, nu drömmer jag mig bort resten av kvällen....

Fler filmer finns att se.....
http://www.youtube.com/watch?v=TSqMkkYrLPI

Kommentarer
Postat av: Sanna

Helt fantastiskt underbart och du är inte den enda som bölar när du tittar på det! snyft

2010-05-03 @ 15:20:37
URL: http://silverliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0