Så tror jag att det blir en gladare UNGE!!

Kanske föda barn som Lovis? Har alltid älskar Ronja Rövardotter....Lovis är såå cool när hon föder Ronja...
No baby, no baby....noooo baby yet.
Idag har jag och Erica gjort stormarknaderna osäkra...ha ha. Sitter med slingor i håret, eller slingor...Slängde i skiten bara. Ha ha, orkade inte stå och dra slinga för slinga. Det får bli som det blir, sålänge det inte blir gult. Ljushuvud får jag vara nu då...

Precis varit på en promenad med Maken och Björn, ca 5 km. Gjorde ont, men känner inget speciellt nu. Skönt att få komma ut. Ted leker med Sanna och pojkarna lagar mat inför kvällen. Jag ska sätta mig och plöja genom ännu mer korsord...IGEN!

Tycker gott att bebis kan komma snart, nu tycker jag att jag varit tålmodig. Hmphf, vill ju träffa vår lill nu!

KOM UT UNGEN MIN!!






Kommentarer
Postat av: fine

sitter "hemma" i skåne nu... ingen bebis på min namnsdag, ATTANS!



tänker på dig jätteofta gumman!



stor kram

2010-03-19 @ 20:21:54
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0