Inget till bebis, men till oss...

Ha ha ha, ja så kan det gå! Det var så mysigt att tralla runt i stan precis då affärerna öppnat. Tror var gång att det är sista gången på länge som jag traskar runt ensam. Vem vet? Så jag tar verkligen vara på tiden. Önskar bara att kontot var laddat med mer pengar. Nu hade det inte suttit fel med en vanlig lön innan bebis kommer! Ha ha ha...Tittade på overaller, men INGEN fin alls. På Kappahl hade dom bara den vita i strl 56....
Lindex med massa mönster som jag inte alls tyckte om och HM hade inget överhuvudtaget. Väldigt dåligt utbud. Men det hade ju kommit in och är säkert på väg in massa nya vår kläder. VÅRKLÄDER OCH SOMMARKLÄDER är det Roligaste att handla!!! Man får så mycket för pengarna och kan variera sig så mycket mer tycker jag. Älskar alla jeansplagg och alla fin aklänningar inväntar jag med spänning.

Det blev ingen overall till bebis, jag var för kräsen. Så bebis får låna Ramis overall. Vad jag vet så är den supersöt med öron. Som tur var så hade jag med mina rabattkuponger in...Hur ska detta sluta?
Blev en jeanstunika till mig, så fin och otroligts kön att ha både nu och sen efter att bebis kommit ut. Nu måste maken ha något med! En tröja jag vet att han tycker om men fanns fortfarande inte i strl S. Så det blev en liknande i strl S. Sen sprang jag förbi en jeansskjorta till honom...kunde inte låta bli. Kommer han att ta på sig detta? Hm...jag anar att han inte gör det, men den är skitnsygg så annars snor jag den ;)
Blev ett par armband med för att komma upp i rätt summa. Nöjd med köpen och maken beställde fika hem.
Väl hemma så drack vi en kopp kaffe och sen tog vi en promenad. Only the 2 of us. KANSKE sista gången det med? Kan inte gå långt nu innan det gör riktigt ont. Känner mig som en gammal tant och Patrik höll i mig så fort det fanns isfläckar. Ha ha. Gulligt. Mysigt att bara ta en liten promenad och prata. Jag och Han.

Ted väl hemma och sen inväntade vi Mama Anna, bakade pannkakor och fina Anna kom. Härligt att få krama om henne. Vi traggade på som vanligt och sen fick hon köra mot hemmet. Ja, Bebbe sade HEJ med såklart!


Sen blev det en liten paus och efter det bjöds det på middag hos min fina Pappa. ÅH, vilken måltid. Riktig söndagsmiddag och gissa om jag njöt. Pappas UNDERBARA SÅS och hans potatis. Vette tusan HUR han kokar dom men goda är dom. Stek och grönsaker. MMMMM...För att inte tala om HALLONVATTNET TILL DETTA!
I´m in heaven!
Underbara undersköna Pappa min!

 

Ted fick busa med Moffe och jag jämförde mage med Pappa min.
Min var betydligt större, speciellt utan tröja...ha ha ha....

Nu nattas lillkillen och det blev lite sent ikväll. MEN han kommer nog upp imorgon ändå...Hör att Patrik är på G ner och då sover han nog gott nu vår lille kille. Nu ska det brännas musik till den stundande förlossningen..Maken får hjälpa till. Lite kul att göra saker tillsammans fast att det är en sådan simpel sak som att lyssna på musik och välja låtar. Knäppa är vi, men vi är knäppa tillsammans. AND I LOVE IT! And i LOVE YOU.

Extra puss till Pappa, för den goooooda såsen...Kommer nog drömma om den inatt och han lbev nog paff när jag slet i köttet och roffade åt mig med nävarna och åt med händerna....(en annan saga det...)

Kommentarer
Postat av: fine

haha, vilken söt bild på magjämförelsen. Även med mitt otränade öga kan jag säga att du vinner hjärtat! :) <3

2010-03-03 @ 00:02:08
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Fröken M

haha... charmig magbild på dig och pappsen ! skulle jag göra så med min pappa skulle resultatet bli något HELT annat... han har ingen mage, men är mina bästa pappi ändå =)

2010-03-03 @ 20:53:25
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0