I mammas mage

Ja, en riktig liten vilding i magen ikväll. Bebis har varit så lugn hela dagen, men nu är det fullt ös.
Jag kan inte fatta att det ligger en färdigbakad bebis i magen och endast bebisen som kan avgöra/bestämma när han/hon vill ut. En annan går bara och väntar. Ena stunden vill man bara vara hemma en hel dag och inte göra något alls, nästa sekund vill man hitta på massor! Humöret svänger och likaså värken man har. Känner att jag inte vilat på dagarna denna veckan. Har så ont i min rygg, haft det nu var kväll. Antar att det är tungt för min rygg. Har just nu i skrivande stund en rejäl förvärk, men jag tror att som alla andra kvällar kommer detta att lägga sig. Men skulle dock inte bli förvånad om bebis tittar ut imorgon. Vem vet, man kan ju gissa sig tokig!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åååh, det är ju så spännande! Kom ut liten! Vi vill se dig nuuu! Puss och kram till hela familjen från denna familjen!<3

2010-03-12 @ 09:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0