Haft sdr sedan 14:30...

men inget som sätter FART och ger mig lite action...

Dagen blev bra! Jag som var fru Negativ i morse...ha ha. Vi mös länge sen fikade vi och gjorde en bulldeg. Jag duschade varmt länge och sen bakade jag och Ted ut bullarna som min lille kille fixade med bravur!
Fixade och donade här hemma, idag har det inte blivit armhävningar och situps men spring i trappan och hoppat har jag gjort. Ingen prommis heller för vädret lockade inte samt att Ted varit hemma från dagis...

Erica, Sanna, Andrea och Emilia kom på fika med nybakta bullar! Sen umgicks vi mammor lite och sen barnen...dom leker såååå fint. Idag var lilla Emilia med och lekte "MAMMA, PAPPA BARN".
Sen badade jag och ungarna katten Izor som nu glänser i sin vackra päls! Klorna klippta, kan vi bli mer förberedda än såhär? Till och med katterna tillsnofsade..ha ha ha.

Maten gjordes och Ted badade, Patrik kom och Patrik körde...träning ikväll ju..Jag fick en ny korsordstidning och Ted lekte med leran sin. Sen har vi lyssnat på Ljudsagor ikväll jag och min lille kille. Ljudsagor som jag fick som liten flicka. Dom värnar jag högt om. Älskade mina ljudsagor!! Så jag lyssnade med som ett ljus ikväll på dom.

Fina Pappa och Katja kom och pappa fotade magen med bulle på. Har ju en liten "hylla" nu....ha ha.
Pratade om allt och inget och Katja fick en saga läst av Katja. Alltid lika mysigt att träffa dom. Pappa pappa pappa, snart blir du morfar igen! Det du!!! JAG LOVAR ATT SKICKA ETT SMS..

Finns ett par personer JAG LOVAT ATT höra av mig till...Några att ringa och några att smsa...Om det inte skulle inträffa en olycka. Annars vet alla att Fröken Berlin har KOLL, eller fröken Byström ;) Mina klippor!

Som sagt så spänner det och ömmar, gjort sedan i eftermiddags och har så ont i min rygg....Är på bra humör trots detta och tycker att jag tar det med ro. Imorgon har jag gått en vecka över tiden om inte LITEN tittar ut inatt..?

Kanske ska försöka avsluta det som det började, många som tycker det...ha ha ha .....

Kommentarer
Postat av: fine

kom igen nu liten! kom uuuut! :D

2010-03-23 @ 22:45:52
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: ida larsson

absolut ska du avsluta det som det började;)

2010-03-24 @ 08:57:45
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0