Haft på känn

än så länge ingen som haft rätt. Finns det ingen som är synsk och kan berätta när vår LITEN ska titta ut.
(Eller krystas ut rättare sagt)
Fina Erica kom och skjutsade Ted till dagis i morse och Sanna till skolan. Jag mös med liten fisunge Milia. Sen var vi ute på vår morgonpromenad. Skönt förutom framsida smalben som värker då man går. Men annars inget alls.
Nu tycker jag banne mig att det får räcka. KOM UT DÅ FÖR TUSAN...
Efter promenaden var jag alldelles svettig och benen stack det i. Pulserade. DUNK DUNK.
Jag vill verkligen ha ut ungen nu. 5 DAGAR över tiden....
Aldrig i min vildaste fantasi trodde jag detta som haft sdr sedan V 22. ALDRIG trodde jag att jag skulle få uppleva detta. ALDRIG TRODDE JAG ATT bebis skulle stanna inne såhär pass länge som h*n gjort.

Ska man få värkar smått eller ska vattnet bara gå? Hur kommer förlossningen starta??

Emilia har jag badat idag, och hon älskade det. Sitter och tittar på på gräsmattan och Erica försöker somna liten som inte vill sova trots att hon är supertrött. Kaffet är i koppen och vi bara sitter och väntar känns det som.



Ligger kvar i tryggt förvar...

  

Kommentarer
Postat av: Fröken M

här har jag ju inte haft en enda sammandragning eller värk någonsin så vissa dagar tvivlar jag nästan på att det finns en bebis i den där kulan på magen... det kanske bara är allt godis jag har ätit på senaste tiden som satt sina spår ;)

2010-03-22 @ 13:07:15
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0